Logotyp för Årets MåBra-val. En cirkel i guld och vitt bestående av vit och svart text. Den vita texten består av "Årets bästa hälsomat", "MåBra-val" och "2021"

HUJ är årets bästa hälsomat 2021!

Vår Creamy Cashew har fått utmärkelsen MåBra-val 2021 – årets bästa hälsomat! Sveriges största hälsotidning MåBra har i över tio år utsett årets bästa hälsomat. Vinnarna utses av en jury och ska uppfylla särskilda kriterier ur ett hälso- eller hållbarhetsperspektiv. 

Läs mer
Logotyp för Livsmedel i fokus. Logotypen är skriven med grå bokstäver i versaler samt har tre gröna blad till höger om texten

HUJ lanserar chokladpålägg gjort på svenska bönor

Nytt, nyttigare chokladspread från HUJ!

Logotyp för Välj Vego. Logotypen är skriven i versaler och en rosa färg.

Find a Vegan Recipe

Miss Vego

HUJ skalar upp produktionen med ny linje

Logotyp för Food Supply. Logotypen är vit, röd och blå med svart text bestående av "Food Supply"

Företagen som förnyar mat-Sverige

Julbord med familj och vänner

Nu är det julbord igen 

Draknästet-deltagarna som överträffar förväntningarna

Dags för Nordic Organic Food Fair & Eco Life Scandinavia

Magiskt ljus kväll för företagare i Alingsås

Vegansk boom

Draknästet – Avsnitt 3

Alingsåsföretag kliver in i Draknästet

Logotyp för Alingsås Tidning i blå färg

Kli-mat-terapi

Produktnytt

Nu vill HUJ sälja till alla Ica-butiker

ICA tar också in HUJ-produkter

Logotyp för Food Supply. Logotypen är vit, röd och blå med svart text bestående av "Food Supply"

7 innovativa livsmedel

ICA tar in HUJ-produkter

ICA inleder samarbete med HUJ

Logotyp för Butiksnytt. Logotypen är röd och texten "Butiksnytt" är skrivet kursivt. Under detta syns en svart och fetstilt text skrivet i versaler. Texten lyder "SENASTE NYTT FRÅN DAGLIGVARUHANDELN"

HUJ lyfter blicken med Almi

Vegopodden med Alice Knap från HUJ

HUJ Foods | FoodHack

COOP inleder samarbete med HUJ

Logotyp för Butiksnytt. Logotypen är röd och texten "Butiksnytt" är skrivet kursivt. Under detta syns en svart och fetstilt text skrivet i versaler. Texten lyder "SENASTE NYTT FRÅN DAGLIGVARUHANDELN"

Veganskt i ostdisken

Logotyp för Råd & Rön. Bakgrunden är röd, texten "Råd" och "Rön" är vit och fetstilt och "&" är tunt och i blå färg

HUJ brer ut sig

HUJ på väg in hos Coop

HUJ tar stora kliv framåt

Logotyp för Alingsås Tidning i blå färg

HUJ tog in miljonbelopp

Logotyp för Göteborgs-Posten. Logotypen är i blå färg och består av texten "GP" och "Göteborgs-Posten"

Från cashewnötter till ost

Logotyp för Göteborgs-Posten. Logotypen är i blå färg och består av texten "GP" och "Göteborgs-Posten"

De här tio har utnämnts till årets MåBra-val

Logotyp för Livsmedel i fokus. Logotypen är skriven med grå bokstäver i versaler samt har tre gröna blad till höger om texten

Företagarna Alingsås besökte HUJ, ännu ett spännande företag

Växtbaserade pålägg från Alingsås

Påläggsraket söker svenska solrosodlare

Logotyp för ATL i svart fetstilt typsnitt

Morgondagens pålägg -Veganskt pålägg från HUJ 

Logotyp för Butiksnytt. Logotypen är röd och texten "Butiksnytt" är skrivet kursivt. Under detta syns en svart och fetstilt text skrivet i versaler. Texten lyder "SENASTE NYTT FRÅN DAGLIGVARUHANDELN"

Alice satsade på växtbaserade pålägg – gör succé

HUJ! – pålägg på språng

Logotyp för Vegoforum. Logotypen består av texten "VEGO FORUM" i vitt. Bokstäverna "O" är fyllda med vit eller lila färg. Bakgrunden är lila

Som i ett HUJ – ny produktionslinje

Logotyp för Food Supply. Logotypen är vit, röd och blå med svart text bestående av "Food Supply"

Som i ett Huj – ny produktionslinje och kedjelansering 

HUJ – vegansk cream cheese 2.0

Grönt Alingsåsföretag växlar upp i nya lokaler

Logotyp för Alingsås Tidning i blå färg

Mat med Jenny

Logotyp för Syre i grön färg

HUJ brer ut sig – nytt avtal med Coop

Logotyp för Food Supply. Logotypen är vit, röd och blå med svart text bestående av "Food Supply"

Allt går som ett HUJ – nu skalar de upp 

Logotyp för Livsmedel i fokus. Logotypen är skriven med grå bokstäver i versaler samt har tre gröna blad till höger om texten

Ny förpackningsteknik för längre hållbarhet 

Logotyp för Livsmedelsacceleratorn. Texten är grå och svart och en figur till vänster om texten har färgerna blå och grön

HUJ Foods: ”Rätt sorts mat är de nya märkeskläderna”

Logotyp för Livsmedel i fokus. Logotypen är skriven med grå bokstäver i versaler samt har tre gröna blad till höger om texten

HUJ – veganskt pålägg

Logotyp för Välj Vego. Logotypen är skriven i versaler och en rosa färg.

Hård kamp för att lyckas med matinnovationerna

Logotyp för Syre i grön färg

HUJ: Framtidens pålägg

Logotyp för Bil-Nilsson i Alingsås. Texten är skriven i versaler i blå färg med en svart, tunnare text med ordet "Alingsås" under
This error message is only visible to WordPress admins
Error: Access Token is not valid or has expired. Feed will not update.